Friday, September 13, 2024

Hamburgers at Home ♡

lolita outfit in red

Com avental fofo!

With a cute apron!

heart pixel art

Hoje convidei uma amiga para jantar e decidi usar lolita, porque estava com saudades de me arrumar. Experimentei um avental novo que ganhei recentemente e acho que combinou de um jeito engraçado com meu coord ❤ Basicamente um outfit inspirado em dirndl!

Today I invited a friend over for dinner and I decided to wear lolita, because I missed dressing up. I tried a new apron I got recently and I think it matched in a funny way with my coord ❤ Pretty much a dirndl inspired outfit!

lolita outfit in red

Coordinate rundown

JSK: Lojinha da Annah Hel

Petticoat and bloomers: MeLikesTea

Shoes and Apron: Disney

Shirt: offbrand

lolita outfit in red

As fotos de hoje não são as melhores, mas acho que nem sempre terei fotos dignas do Instagram - Lolita também significa muito da minha vida diária, então terei mais e mais fotos chatas com coords bonitos postadas aqui :)

The pictures today are not the best, but I think I won't always have Instagram-worthy kind of pictures - Lolita also means a lot of my daily life so I will have more and more boring pics with hopefully pretty coords posted here :)

star pixel art

Por hoje é isso, até a próxima vez! Beijinhos ♡

That's it for today, see you next time! Kisses ♡

No comments:

Post a Comment