Monday, March 11, 2024

Fancy Hospital Items ♡

Kawaii Hospital Lolita Nurse Items

Coords combinantes!

Matchy coords!

black bows pixel art

Isso realmente não conta como postagens do tipo 'got lolita', porque esses itens já eram meus e me esperavam no Brasil - mas eu costumava usá-los com a versão azul do Fancy Hospital, e eles ficam totalmente diferentes com o < um href="https://hidinginfrills.blogspot.com/2023/12/got-lolita-fancy-hospital.html" target="_blank">JSK preto. Quero mostrar todas essas coisas fofas em dois acordes!

(Os dois estão sem blusa, porque queria enfatizar os acessórios!)

This does not really count as a 'got lolita' type of posts, because these items were already mine and waiting for me in Brazil - but I used to wear them with the blue version of Fancy Hospital, and they look wildly different with the black JSK. I want to show all these cute things in two coords!

(They are both blouseless, because I wanted to emphasize the accessories!)

Kawaii Hospital Lolita Nurse Items

Este conjunto apresenta lindos sapatos baixos CCF e minha antiga bolsa AP Pop Candy. Todas essas 'bijus' que você vê foram feitas à mão pela Oh Candy Store, especificamente para combinar com esta estampa!

This coord features lovely flat CCF shoes and my old AP Pop Candy Bag. All this 'jewelry' you see was handmade by Oh Candy Store, specifically to match this print!

Kawaii Hospital Lolita Nurse Items

Sempre fico surpreso ao ver que o médico urso tem um lindo estetoscópio e o coelho paciente tem uma pequena lágrima no olho. Nenhum par de brincos é igual. Muitas pílulas têm pontinhos de strass. Eu amo tanto isso. ❤

I'm always stunned to see the doctor bear has a lovely stethoscope, and the patient bunny has a small tear in his eye. No earring pair is the same. Many pills have a bling. I just love it SO MUCH. ❤

Kawaii Hospital Lolita Nurse Items

Vamos para o próximo coord:

Onto the next coord:

Kawaii Hospital Lolita Nurse Items

Esse coord traz os novos sapatos Melissa rosa que comprei no Brasil, uma bolsa menhera/enfermeira da Swimmer e esse conjunto super fofo de chapéu e avental que minha amiga Hannah me fez. Todos os acessórios também são da Oh Candy, menos o colar com cruz - não lembro de onde comprei, mas parece um presente da Luly ♥ Essa peça decoden é um espelho de mão. É o único decoden da Oh Candy Shop que sobreviveu todos esses anos - minha antiga capa de telefone tinha a mesma decoração e eu a usei até ser destruída.

This coord features the new pink Melissa shoes I bought in Brazil, a Swimmer menhera/nurse bag and this super cute set of hat and apron that my friend Hannah made me. All the Accessories are also from Oh Candy, minus the cross necklace - I don't remember where I got it from, but looks like a gift from Luly ♥ This decoden piece is a hand mirror. It is the one decoden from Oh Candy Shop that survived all these years - my old phone case had the same deco and I wore it until it was destroyed.

Kawaii Hospital Lolita Nurse Items

Adoro como bijus de acrílico são precisas!

I love how acrylic jewelry are so clean cut!

Kawaii Hospital Lolita Nurse Items

Espero poder usar essas fofuras logo!

Por hoje é isso, até a próxima vez! Beijinhos ♡

I hope I can wear these cuties soon!

That's it for today, see you next time! Kisses ♡

No comments:

Post a Comment