Friday, March 15, 2024

Letter from Mariza ♡

Letter from Mariza

Recebi cartinha!

Got mail!

Hello Kitty pixel art bunny

Pouco antes de eu ir pro Brasil, minha querida amiga Mariza me enviou uma carta. Voltou pra ela (??) e ela mandou de novo, mas só consegui ler semana passada, depois de voltar pra casa.

Little before I went to Brazil, my dear friend Mariza sent me a letter. It went back to her (??) and she send it again, but I only got to read it this last week, after being back in town.

Letter from Mariza

Eu amo qualquer coisa que tenha Hello Kitty. Então, yay, envelope com adesivinho fofo da Kitty!! Mas eu fico ainda mais feliz em ler palavras carinhosas de uma amiga. ❤

I love any kind of thing that has Hello Kitty on. So, yay, envelope with a cute Hello Kitty sticker! But I'm even happier to read a friend's kind words. ❤

Letter from Mariza

Olha que mini clips mais fofinho e o adesivo de gato! São tão lindos!! Eu realmente espero poder responder para você logo, Mariza!

Look at the tiny little clip and the cat sticker! They are just so adorable!! I really hope I can reply to you soon, Mariza!

pixel art teddy bear arigato

Por hoje é isso, até a próxima vez! Beijinhos ♡

That's it for today, see you next time! Kisses ♡

No comments:

Post a Comment