Tuesday, November 7, 2023

Travelling with my Family ♡ Dresden

Lolita outfit

Um outfit confortavel para visitar uma cidade bonita

A comfy coord for visiting a pretty city

Meu pai e minha madrasta vieram do Brasil para Berlim me visitar, e então começamos nossa jornada viajando juntos. Nossa primeira parada foi em Dresden. Estávamos viajando de trem, então tentei usar um coord confortável:

My dad and my stepmom came from Brazil to Berlin to visit me, and we then began our journey travelling together. Our first stop was in Dresden. We were travelling by train, so I tried to wear a comfortable coord:

Lolita outfit

Coordinate rundown

Skirts: Innocent World, Alice and the Pirates

Petticoat and bloomers: MeLikesTea

Rings: Pandora, offbrand

Coat/tops, socks, beret: offbrand

Shoes: Dr Martens

Lolita outfit

Gostei muito de como ficou essa saia da AatP com suma aia de baixo preta! Parece tão elegante ♥

I really liked how this AatP skirt looks with a black underskirt! Looks so classy ♥

Lolita outfit

A cidade em si tem um charme adorável. Pelo menos a cidade velha/centro da cidade está repleta de edifícios históricos, cafés e lojas de chocolate de gerações! Uma querida amiga de Dresden me recomendou um café que também é uma loja de antiguidades com bonecas de porcelana - Kunst Café Antik - mas não pude ir porque meu grupo queria comer em outro lugar T-T Da próxima vez que visitar Dresden, tenho que ir lá!

The city itself has an adorable charm. At least the oldtown / city center is full of historical buildings, cafés and generations-old chocolate shops! A dear friend from Dresden recommended me a café that is also an antique store with porcelain dolls - Kunst Café Antik - but I was unable to go because my party wanted to eat somewhere else T-T Next time I visit Dresden, I have to go there!

Lolita outfit

Mal posso esperar para voltar e finalmente conhecer pessoalmente a Comunidade Lolita de Dresden! Eles são todos tão legais~

I can't wait to go back to finally meet the Dresden Lolita Community in person! They are all so nice~

Lolita outfit

Por hoje é isso, até a próxima vez! Beijinhos ♡

That's it for today, see you next time! Kisses ♡

No comments:

Post a Comment