Monday, February 19, 2024

Cute Phone Case ♡

Kawaii phone case

Capinha de Korilakkuma!

Korilakkuma case!

pixel art donuts

Para deixar minhas coisas mais fofas, eu queria uma capa de celular nova. Atualmente tenho um da Apple, mas me sinto um pouco desconfortável em exibir o logo, além dos cantos já estarem todos rasgados, em menos de um ano de uso. Meio meh pra uma capinha cara.

In order to make my things cuter, I wanted a new phone case. Currently I have one from Apple, but I feel slightly discomfortable showing off the logo, plus the corners are all torn already, in less then a year of use. Kinda meh for an expensive case.

normal phone case

Quer dizer, pelo menos era rosa :) mas com meu celular antigo eu tinha essas fofuras aqui. Não sei por que as empresas de celular mudam o formato a cada lançamento de seus telefones, as capas antigas nunca cabem e o jeito é se livrar delas. Só estou me desfazendo da minha de arco-íris porque está muito desgastada, espero que o plástico seja reciclável.

I mean, at least it was pink :) but with my former phone I had these cuties here. I don't know why phone companies change the form factor every launch of their phones, the old covers never fit and we have to throw them away. I'm only parting with my rainbow one because it's really worn out, I hope the plastic is recyclable.

old phone case

No final encontrei no Aliexpress uma capinha de Korilakkuma - com o ursinho vestido com uma roupa de gatinho, tal como o meu antigo. Já estava usando nos últimos dias mas agora você sabe :3 Olhar para essa capinha me deixa feliz!

In the end I found on Aliexpress a Korilakkuma case - with the teddy bear wearing a cat suit, just like my old one. I was already using it on the last few days but, now you know :3 Looking at it makes me happy!

new phone case

A propósito, o que fazemos com capas de telefone antigas? Não posso jogar fora esse korilakkuma...

What do we do with old phone cases, by the way? I can't throw this korilakkuma away...

phone pixel art

Por hoje é isso, até a próxima vez! Beijinhos ♡

That's it for today, see you next time! Kisses ♡

No comments:

Post a Comment