Monday, December 25, 2023

Christmas Outfit ♡

christmas lolita outfit

Bem vermelho!

Quite red!

Christmas Tree pixel art

Passamos a noite de Natal com nossos amigos aqui em Berlim, então eu queria usar algo que me deixasse muito feliz - e que eu não tivesse medo de me sujar, já que eu ia cozinhar também!

We spend Christmas evening with our friends here in Berlin, so I wanted to wear something that made me really happy - and that I would have no fear of getting dirty, since I was going to cook too!

christmas lolita outfit

Coordinate rundown

JSK: Lojinha da Annah Hel

Bag: BTSSB

Headbow: handmade by me

Petticoat and bloomers: MeLikesTea

Rings: Pandora, Halloween Alice, offbrand

Earrings, necklace, shirt, socks: offbrand

Shoes: Dr. Martens

cute nails

Um momento muito raro com as unhas feitas (são postiças!)

A very rare moment with my nails done (they are press-ons!)

Charmmy Kitty pixel art

Além de trocarmos presentes, também fizemos alguns jogos de festa em que todos ganharam meias ou broches extras à medida que ganhávamos os jogos :) Aqui estão alguns deles. Os presentes grandes eu vou fazer posts aqui separadamente!

Not only we exchanged gifts, we also had some party games in which everyone got extra socks or pins as we won the games :) Here are some of them. The biggest gifts I'll post here separately!

Small christmas party favours

Sinto-me muito sortuda por ter amigos tão legais na cidade! ❤ Não terei mais dias de férias este ano mas espero que possamos nos encontrar novamente antes do final de dezembro.

I feel very lucky to have such nice friends in town! ❤ I won't have any more vacation days this year but I hope we can meet again before the end of december.

christmas lolita outfit

Boas festas, até a próxima vez! Beijinhos ♡

Happy holidays to you, see you next time! Kisses ♡

No comments:

Post a Comment