Saturday, July 8, 2023

Home&Craft finds ♡

shopping

Achados fofinhos aleatórios!

Cute random finds!

Fui para minhas lojinhas favoritas aqui no bairro e foi isso que eu achei ♥

I went to my favorite neighborhood small shops and this is what I found ♥

things I bought

Esses cabides são forrados de veludo rosa e combinam com os outros que já possuo!

Esta renda de cor creme é para o meu projeto de chapéu de bolo, assim como o recheio de acrílico fofo. Quero mostrar assim que terminar!

These hangers are covered in pink velvet and match the other I already own!

This cream colored lace is for my cake hat project, as well as the fluffy acrylic filling. I wanna show it as soon as I finish it!

pink hangers with lolita clothing

O coração de madeira e o chaveiro de coração rosa são para um cosplay que quero fazer em breve. Eu não faço cosplay há anos e adoraria voltar, especialmente se eu puder usar algo feito à mão por mim! Você consegue adivinhar? Aqui vai uma dica:

The wooden heart and the pink heart keychain are for a cosplay I wanna make soon. I haven't cosplayed in ages and would love to get back to it, especially if I can wear something handmade by me! Can you guess it? Here's a tip:

Tokyo Mew Mew

E, por último, mas não menos importante, os acessórios de cabelo rosa pêssego são algo tanto para lolita quanto para uso casual. Eu simplesmente amo essa cor :3 As cerejas de pompom também se transformarão em coisas de cabelo ou broches. ❤

And, last but not least, the peach pink hair accessories are something for both lolita and casual wear. I just love this color :3 The pompom cherries will also turn into hair things or brooches. ❤

cat icecream pixel art

Feliz tempo de criação e artesanato! Você também comprou materiais de artesanato ou costura recentemente?

Por hoje é isso, até a próxima vez! Beijinhos ♡

Happy crafting time! Have you bought craft supplies too?

That's it for today, see you next time! Kisses ♡

No comments:

Post a Comment