Thursday, August 15, 2024

Visiting Disney Springs ♡

Lolita outfit

Um dia tranquilo de compras...

An easy, shopping day...

emoji flowers pixel art

Hoje ainda estávamos em Orlando, mas não visitamos os parques. Em vez disso, tivemos um dia tranquilo no Disney Springs - a área de compras e restaurantes, acho que costumava ser chamada de 'Disney Downtonw' antes. Estreei minha nova saia!

Today we were still in Orlando but we didn't visit the parks. Instead, we had a chill day at Disney Springs - their shopping & dining area, I think it used to be called 'Disney Downtonw' before. I debuted my new skirt!

lolita outfit

Coordinate rundown

Skirt: Emily Temple Cute

Petticoat and bloomers: MeLikesTea

Earrings: Oh Candy Store

Rings: Pandora

Anything else: offbrand

Hello Kitty blushing emoji

Essa foi a única chance que tive de tirar uma foto com a Bela Adormecida/Princesa Aurora, lol. Infelizmente não vi minha princesa favorita no Magic Kingdom... Mas aqui está outra personagem fofa:

This was the only chance I had to take a picture with Sleeping Beauty/Princess Aurora, lol. Unfortunately I didn't see my favorite princess at the Magic Kingdom... But here is another cute character:

a girl with the purple MM

Por hoje é isso, até a próxima vez! Beijinhos ♡

That's it for today, see you next time! Kisses ♡

2 comments:

  1. Ahahah que fotos divertidas! Eu adorei você e Aurora combinando na pose! Ela é minha princesa favorita também! O filme dela é todo uma obra de arte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. O filme é detalhado e lindo como uma tapeçaria medieval *___* Acho lindo demais!

      Delete